UNILO - Promoting the EQF Learning Outcomes approach within European Universities
Projekti kestus: 03.2010 - 02.2012
Projekti eesmärgiks oli:
- analüüsida õpiväljundite rakendamise olukord Euroopa kõrgharidusruumis, määratledes kriitilised punktid ja „pudelikaelad“;
- määratleda õpiväljundite rakendamise eelised (kvalifikatsioonide vastastikune tunnustamine, VÕTA rakendamine, kvaliteedi tagamine, juurdepääsu ja võrdväärsete võimaluste tagamine);
- praktikakogukonna loomine;
- huvi suurendamine kõrgkoolide, kõrghariduse sektori ja riiklikul tasemel;
- metodoloogiliste vahendite loomine;
- projekti tulemuste levitamine kõrgkoolides ja EQF rakendamise struktuurides.
Projekti juhtpartneriks oli Granada Ülikool ning projekti koordinaatoriks oli Scienter España.
Kaasatud partnerriigid: Eestist, Hispaaniast, Itaaliast, Poolast, Suurbritanniast ja Ungarist.
Uudiskiri nr. 1 - ON AEG SAADA ROHKEM TEADA VÄLJUNDIPÕHISEST ÕPPEST KÕRGHARIDUSES!
Uudiskiri nr. 3 - ÕPIVÄLJUNDIPÕHISE LÄHENEMISE TOETAMINE JÄTKUB!
Projekti kodulehekülg: http://www.unilo.eu